Support
Hulp op afstand
Invision ICT heeft een professionele servicedesk welke standaard van 8.00 tot 18.00 uur bemand is. Buiten kantoortijden is een stand-by team operationeel voor support aan onze relaties, 24/7. Onze servicedesk is laagdrempelig en je komt altijd direct in contact met één van onze ICT professionals. Voor hulp op afstand bel je met onze Servicedesk en kan je vervolgens met onderstaande knop een remote sessie starten voor onlinesupport. Klik op onderstaande knop om hulp op afstand te starten.
Servicedesk
Jij als klant van Invision ICT staat bij ons op nummer 1. Daarop is onze Servicedesk ingericht, om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Met onze persoonlijk bemande Servicedesk heb je altijd de beschikking tot telefonische support. Dankzij onze ervaren en gecertificeerde ICT-medewerkers sta je vanaf het eerste moment in contact met een professional, 24/7.
Remote network management
Voor bedrijven bieden we aanvullend proactief beheer aan. Middels intelligente software worden ICT-omgevingen, processen, hardware en software gemonitord. Zowel binnen- als buiten werktijd. Storingen worden vaak voorkomen door snel te reageren op meldingen die gegenereerd worden. Ontzorgen van jou als gebruiker staat hierbij voorop. Hogere beschikbaarheid van ICT wordt gerealiseerd met onze remote network management diensten.
Troubleshooting: daag ons uit met jouw probleem
Het analyseren en oplossen van problemen, dat is wat troubleshooting is. Loop je met jouw organisatie tegen ICT-problemen aan die ogenschijnlijk niet op te lossen zijn? Invision ICT biedt antwoord en gaat problemen aan als uitdagingen. Wij laten ons graag uitdagen, probeer ons uit.
ICT-knowhow
Met ruim vijftien jaar ervaring beschikt Invision ICT over enorme zwaargewichten als het gaat om ICT-knowhow. Wij zijn de experts in het analyseren van een probleem. Dankzij onze ijzersterke analyse is het oplossen de logische vervolgstap.
Ervaar onze expertise en daag ons uit!
Bel: 0164 21 30 95 of mail naar info@invision-ict.nl