Persoonlijk contact verbetert jouw ICT omgeving | Klantcase Schuerman Kunststofverwerking

05-07-2022
Persoonlijk contact verbetert jouw ICT omgeving | Klantcase Schuerman Kunststofverwerking
Problemen met je huidige ICT-leverancier? Dat komt helaas regelmatig voor. Of je ICT-partij nu te groot of juist te klein is, dat is om het even. Het kenmerkt zich in weinig en slechte contactmomenten, problemen die niet of niet goed worden opgelost of geen proactieve houding met de juiste adviezen. De ergste scenario’s komen helaas ook voor, waarbij er sprake is van datalekken of dat de continuïteit van bedrijfsprocessen ernstig verstoord worden. Je wilt dat iemand naar je luistert en actie onderneemt om problemen op te lossen. Bij Invision ICT vinden wij het belangrijk dat we regelmatig langsgaan bij onze relaties. Juist ook als er géén problemen zijn. Persoonlijk contact zorgt ervoor dat de lijnen kort blijven en de relatie versterkt. Zo kunnen we voelen waar de behoefte zit, bij het bedrijf en de gebruikers. 

 

Schuerman Kunststofverwerking

De bewerking van alle soorten kunststof plaatmateriaal tot hoogwaardige kunststof producten op maat. Dat is al meer dan 50 jaar hét specialisme van Schuerman. Van ontwerp tot eindproduct voor verschillende toepassingen in bijvoorbeeld machinebouw, interieurinrichting, lichtreclame of jachtbouw. Een goede mix van vakmanschap en passie voor het werk. Als het van kunststof gemaakt kan worden, dan moet je bij Schuerman zijn. 

Schuerman-Logo

Inventarisatie Scan ICT-omgeving

Voor Schuerman Kunststofverwerking is ICT een levensader in het bedrijf. Het zit verweven in de administratie, communicatie, logistiek en diverse bedrijfsprocessen, zoals het ontwerpen en produceren van producten. Schuerman zocht voor de continuïteit van deze processen een betrouwbare ICT-partner die bescherming biedt en gebruikers ontzorgt.

Invision ICT werd benaderd om een scan te doen op de ICT-omgeving en daar een advies op uit te brengen. De nodige uitdagingen werden geconstateerd en voorgelegd aan de directie van Schuerman. Daarbij werden diverse adviezen gepresenteerd die de continuïteit een stuk konden verbeteren. Het advies hield rekening met de bestaande apparatuur die nog niet afgeschreven was, zodat er geen geld weggegooid hoefde te worden. Kritieke punten kregen prioriteit en verbeterslagen voor de toekomst werden ook doorgesproken. Schuerman sprak het vertrouwen uit in Invision ICT en ging met ons in zee.

Goede relatie voor goede ICT met een SLA

Schuerman heeft afspraken geborgd in een SLA (Service Level Agreement) en kan 24/7 rekenen op kundige ondersteuning. De ICT-omgeving wordt met slimme software pro-actief gemonitord, maar vooral de menselijk kant wordt niet vergeten. Invision ICT medewerker Jasper is als ICT specialist gekoppeld aan Schuerman en draagt de verantwoording voor de periodieke service op locatie. Bij Schuerman heeft Jasper een aantal verbeteringen doorgevoerd om voorbereid te zijn op de toekomst en om proactief te kunnen handelen, zodat incidenten en problemen voorkomen kunnen worden. Ook de snelheid van het netwerkgebruik is geoptimaliseerd, zodat gebruikers prettiger en efficiënter kunnen werken. Updates worden nu regelmatig uitgevoerd en Jasper komt minimaal 1 keer per maand een halve dag langs bij Schuerman voor regulier beheer en om support te verlenen aan de medewerkers. Pijnpunten worden direct aangepakt, gebruikers worden proactief geadviseerd en de lijnen worden kort gehouden. Andere dagen hebben de medewerkers van Schuerman via de mail, telefoon of via het ticketsysteem direct toegang tot de ICT-specialisten van Invision. De relatie blijft zo goed onderhouden en net zo belangrijk, de ICT ook! 

SLA bij Invision

Wil jij weten hoe jouw ICT-omgeving presteert en behoort te presteren? Mail, bel ons of laat hieronder jouw gegevens achter en wij nemen contact met jou op. 

Neem-contact-op

Wil je meer weten?

Laat je gegevens achter en wij zijn je graag van dienst.

Door dit formulier te verzenden, gaat u ermee akkoord dat we uw gegevens (uitsluitend) gebruiken om contact met u te kunnen opnemen n.a.v. uw vraag. Meer informatie kunt u vinden in onze privacyverklaring.